Hiszpania-online.com :: Forum
Forum Hiszpania-online.com
Polski portal o Hiszpanii
 
 FAQFAQ  RulesRegulamin   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicyGrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Szukaj hoteli w Hiszpaniihotelcalculator.com

od:
noce
osób
pokój
zdjecia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Hiszpania-online.com Strona Główna -> Turystyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
onyxx72
Gość





PostWysłany: Nie Gru 25, 2011 7:29 am    Temat postu: zdjecia Odpowiedz z cytatem

Nie wiem,czy to dobre miejsce do przekazywania sugestii dla Szanownych Administratorow,w dodatku przez takiego swiezaka jak ja,ale.....
brakuje mi tutaj zdjec z Hiszpanii,wiec może ktos by wrzucil pare,i ktos nastepny...... Smile Idea
fajnie byloby zobaczyc Wasze zdjecia Wink
Pozdrawiam
Powrót do góry
Jakobo K
Gość





PostWysłany: Pią Gru 30, 2011 9:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na prośbę autora tematu wrzucam coś z mojego podwórka. Fotki zrobiłem we wrześniu na wybrzeżu Costa Azahar w prowincji Castellon de la Plana w miejscowości Oropesa del Mar. Konkretnie w dzielnicy Oropesy zwanej Marina d'Or Ciudad de Vacaciones. Przepraszam, że fotki są takie duże, ale nie umiem ich pomniejszyć....

Widok z tarasu na wybrzeże Costa Azahar - rezydencja nazywa się El Cano:


Tutaj widok na rezydencję El Cano (w oddali) z ogrodu położonego przy plaży:


A tutaj zdjęcie "sąsiada", tj. strefy zewnętrznej największego w Europie centrum spa wody morskiej Balneario Agua Marina


I na zakończenie raz jeszcze Costa Azahar widziana z tarasu:
[/img]
Powrót do góry
onyxx72
Gość





PostWysłany: Sob Gru 31, 2011 5:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I o to mi chodzilo:))Dzieki Smile
Powrót do góry
Darmodziej
t í m i d o


Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Sty 09, 2012 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra to i ja wkleję kilka starszych i parę nowszych. Zdjęcia takich miejsc jak Alhambra czy Sagrada Família sobie odpuszczam bo wiadomo są setki lepszych bardziej profesjonalnie zrobionych ogólnie dostępnych w sieci.
Jak rozumiem chodzi o coś ciut bardziej osobistego.

Na początek kilka z sierpnia i września 2006 z Palamos na Costa Brava


Targ czyli to co lubię


Jakieś dwie uliczki w Barcelonie


Nie wszyscy lubią turystów Wink


I z L'Ametlla de Mar na Costa Dorada


W jedne miejsca unia i hacap dotarły w inne nie


I kilka fotek z września zeszłego roku ze wschodniej Andaluzji
Bedar czyli miasteczko koło którego mieszkałem


I wschód słońca z okna domku


Mojacar Playa

Sorbas

Agua Amarga


A tu ciekawostka cmentarzyk w Los Galardos na tej glebie łatwiej budować niż w niej kopać


Jakiś zaułek w Almerii


i droga na Playa de los Muertos

oraz sama plaża IMHO jedna z najlepszych w Hiszpanii

mam nadzieję nie zanudziłem za bardzo.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
onyxx72
Gość





PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 12:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Och nie:)
Dzieki!!!!!!
i dawajcie wiecej,i wiecej...!!!!!!!!!!! Uchachany
Powrót do góry
consett0805
t í m i d o


Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 26

PostWysłany: Sob Sty 21, 2012 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super ale tak się źle ogląda za pomocą tej samej strony czyli Image Shack można wkleić tak foty i ogląda się lepiej nie trzeba za każdym razem otwierać strony Uchachany <script></script><noscript></noscript>
<script></script><noscript></noscript>
ITD.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ikxio
"c e r v a n t e s"


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 3065
Skąd: Costa Blanca

PostWysłany: Sob Sty 21, 2012 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darmodziej te "blokowe" cmentarze to nie ze wzgledu na kopanie w ziemi, a na ograniczenia terenu. w calej Hiszpanii bez wzgledu na rodzaj gleby takie znajdziesz od Galicji po Barcelone.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Darmodziej
t í m i d o


Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 30
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 6:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

consett0805 na większości forów "warczą" o wklejanie dużych zdjęć że się rozjeżdża itd stąd te miniaturki. Na przyszłość postaram się poprawić i wklejać bezpośrednio.
BTW co do przeglądania to wszystkie są w jednym folderze więc wystarczy orworzyć jedno w fulsize i strzałkami <> przewijać.
ikxio dzięki za wyjaśnienie (całe życie człowiek się uczy)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ikxio
"c e r v a n t e s"


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 3065
Skąd: Costa Blanca

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 6:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiec wlasnie mi forum sie "rozjechalo" od fotek. może by ograniczyc do rozmiarow jakies 500x700 ?
"winne" są fotki z drugiego postu - kolegi Jakobo K Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
consett0805
t í m i d o


Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 26

PostWysłany: Nie Sty 22, 2012 8:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie chodzi o rozmiar Uchachany
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Hiszpania-online.com Strona Główna -> Turystyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

statystyki www stat.pl
2000- © Hiszpania-online.com - Wszelkie prawa zastrzeżone